Клієнтська підтримка

Часті запитання

Нижче зібрані відповіді на питання, які нам задають найчастіше. Ймовірно, тут є те, що вас цікавить. Якщо не знайшли відповідь – наша дружня команда завжди на зв’язку, щоб допомогти 😉

Хочете відразу написати у підтримку? Тоді, вам сюди.

  • Якщо вона безкоштовна, то на чому ви заробляєте?

    Безкоштовна версія Своя CRM – це базовий набір необхідних функцій. З його допомогою будь-який бізнес, незалежно від масштабу чи досвіду роботи з CRM може розпочати впровадження системи. Згодом Своя CRM буде доповнена додатковими інструментами (як-от воронка продажів, планувальник задач, фінансови облік тощо), які будуть доступні на умовах платної підписки. Базовий набір інструментів залишиться безкоштовним назавжди🤗

  • Що таке CRM?

    Якщо просто і коротко – уявіть собі великий набір ексель таблиць, де міститься вся інформація про ваших клієнтів та угоди. А тепер ще уявіть, що вони гарно і компактно виглядають, автоматично роблять звіти, самостійно збирають дані з соцмереж та сайту і мають надійну систему захисту даних - від втрати і стороннього доступу. І це тільки мала частинка можливостей CRM.
  • Чи потрібна CRM для невеликого бізнесу?

    Якщо у вас менше 20-ти клієнтів і ви пам’ятаєте про них все-все – то може й не потрібна. У всіх інших випадках CRM стане помічником для будь-якої компанії, навіть якщо вона складається з однієї людини.
  • Який функціонал доступний у безкоштовній версії?

    У безкоштовну версію входить обробка клієнтської бази, поділ клієнтів на категорії, поділ за джерелами походження, електронний планер для нагадувань та призначення зустрічей, статистика клієнтської бази. Якщо маєте базу клієнтів у електронній таблиці – є можливість автоматичного перенесення даних прямо з таблиць. Докладніше про функціонал можете подивитися тут
  • Які обмеження є для безкоштовної версії Своя CRM?

    Жодних обмежень. Ми гарантуємо, що безкоштовна версія буде безкоштовною зажди, без обмежень по кількості користувачів та незалежно від розміру клієнтської бази.
  • У чому особливість Своя CRM?

    Ми створили CRM систему, в першу чергу, для невеликих підприємств (від 1 до 10 працівників). Як показали наші опитування, для власників таких підприємств важливо, щоб програма була простою у використанні, не містила багато непотрібного функціоналу, була доступною для будь-якого бюджету та мала швидку технічну підтримку з будь-яких питань. Саме на ці критерії ми орієнтувалися у розробці Своя CRM.
  • Де зберігаються дані, які я вношу в систему?

    Ми співпрацюємо з двома провайдерами з різних країн, які надають нам сервери для зберігання даних. Один основний, на інший щодоби відправляємо резервну копію даних. Тому, якщо щось і станеться з одним сервером (що малоймовірно, насправді) – копія даних на іншому сервері дозволить все відновити.
  • Чи можуть зламати мою CRM?

    Нема що приховувати - зламати можуть будь-яку систему, якщо докласти достатньо зусиль. Але що стосується CRM, зокрема хмарних - в більшості випадків це відбувається через людський фактор (ненадійний пароль, увійшли з чужого пристрою і забули вийти). В такому разі треба повідомити техпідтримку для негайного блокування системи, її перевірки і зміни доступів.

Не знайшли відповідь? Надішліть питання нам або зв’яжіться з підтримкою будь-яким зручним способом.

Як вам зручніше спілкуватися з підтримкою?